Persoonlijke gegevens

Adres gegevens

Login gegevens

0 Items | € 0,00 | Winkelwagen exclusief verzendkosten
  • * Gratis verzending binnen NL vanaf €50,-
  • * Besteld voor 15:00*, zelfde dag verzonden
  • * Verzendkosten vanaf € 4.99

Verzending & Levering

Verzendkosten:
Het Wolhuis rekent geen verzendkosten bij een bestelling binnen Nederland vanaf € 50,- inclusief BTW. Bij een bestelling onder de € 50,- zijn de verzendkosten €4,99 Dit tarief geld alleen voor bestellingen binnen Nederland.  Verzendkosten naar andere landen lopen sterk uiteen.

Land Verzendkosten
Belgie€7,99
Duitsland€11,50
Frankrijk€20,00
Luxemburg€19,50


Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Bij opmerkingen kunt u invullen op welke dag je de bestelling bezorgd wilt hebben. 

Levertijd:
Het Wolhuis streeft ernaar om de bestelde goederen binnen 1 werkdagen te verzenden. Besteld voor 15.00 uur en mits op voorraad dan wordt het dezelfde dag verzonden. Feestdagen worden niet meegerekend in de levertijd. Mochten wij de bestelling niet binnen deze termijn kunnen leveren, dan nemen wij contact met u op via e-mail of telefoon. Het Wolhuis levert met GLS en DHL.  Er wordt ook op zaterdag geleverd. Mocht u op moment van bezorging niet thuis zijn, dan krijgt u de bestelling de volgende werkdag onder dezelfde condities opnieuw aangeboden, dit is alleen met een zending van de DHL. De GLS biedt het pakket niet opnieuw aan en u ontvangt een niet thuis bericht. uw brievenbus en u dient met de daarop beschikbare code een nieuwe afleverpoging te kiezen. Het pakket blijft daar 1 week liggen om door u afgehaald te worden, als het pakket na deze tijd niet is afgehaald wordt wordt het pakket retour gestuurd, samen met een rekening van het retour zenden. (€ 10,30 per pakket).

U kunt bij de stap verzending in bestelling afronden aangeven bij vragen op opmerkingen als u een pakket graag op een andere dag bezorgd zou willen hebben.

Let op: Het is niet mogelijk om jouw bestelling te versturen naar een postbus.

Foute levering
Heeft u een verkeerde of foutieve levering ontvangen heeft, dan verzoeken wij u direct contact op te nemen met ons. Wij zullen de foutieve levering zo snel mogelijk corrigeren.
Onze excuses voor de eventuele overlast.

Je kunt de verkeerde of foutieve levering aan ons retourneren. De kosten die je maakt voor het retourneren van de zending worden volledig gecrediteerd.

Pakket niet ontvangen ivm een verkeerd ingevuld adres / niet thuis tijdens bezorging
Adresgegevens dienen juist ingevuld te worden. U ontvangt na het plaatsen van de bestelling gelijk een email waarin u uw gegevens kunt controleren en zo nodig kunt aanpassen. 
Zodra u bericht heeft ontvangen dat de bestelling is verstuurd kunnen we deze gegevens niet meer wijzigen. Pakketten met een onjuist adres komen binnen een aantal dagen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden. (€ 10,30 per pakket).
Voor adressen in het buitenland gelden andere tarieven.
De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €4,99 + de retourkosten van het pakket. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De retourkosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag. 

De DHL biedt binnen Nederland het pakket tweemaal aan op het aangegeven adres (of bij de buren) en geeft daarna de mogelijkheid om het pakket af te halen bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt (uw afhaalpunt vindt u op de site van hun). U krijgt een niet thuis bericht in uw brievenbus en u dient met de daarop beschikbare code een nieuwe afleverpoging te kiezen. De GLS biedt het pakket 1 keer aan op het aangegeven adres. Het pakket blijft daar 1 week liggen om door u afgehaald te worden, Als het pakket na deze tijd niet is afgehaald wordt wordt het pakket retour gestuurd, samen met een rekening van het retour zenden. (€ 10,30 per pakket).
Mocht u op de verwachte datum van aflevering niet thuis zijn is het mogelijk een andere afleveroptie te kiezen. Dit is de flexibele aflever optie van GLS. Wijzigingen doorgeven kan tot 23:59 op de datum dat de email "Uw pakket is verzonden via GLS" ontvangen heeft.

Afleveropties:

- Bij een GLS PakketShop naar keuze (bepaal zelf wanneer u de zending ophaalt)
- Aflevering op een andere datum bij u thuis
- Aflevering bij uw directe buren

Hou de email in de gaten mocht u van deze service gebruik willen maken en geef uw keuze tijdig door aan GLS uiterlijk voor 23:59 op de datum dat u de email ontvangen heeft.

Bestellingen afhalen in de winkel


Het is ook mogelijk om de online bestellingen gratis af te halen in de winkel van Het Wolhuis aan de Haarstraat 148 te Rijssen. 

Hoe kan ik een bestelling afhalen?

Bij het plaatsen van een online bestelling kun je bij de verzendmethode aangeven of je het pakketje wilt afhalen in de winkel.
Als de bestelling is voltooid, sturen wij een bevestigingsmail wanneer de bestelling klaar staat. In de meeste gevallen kun je de bestelling de volgende dag al ophalen!
Heb je de bevestigingsmail ontvangen? Dan kun je de bestelling ophalen wanneer het jou uit komt. Bij het afhalen van je bestelling dien je de factuurbevestiging en legitimatie mee te nemen. Wij vragen je te tekenen bij ontvangst van het pakket.
De winkel is geopend op:
ma t/m vr 10.00 - 12.00
ma t/m vr 13.30 - 17.00
di gesloten
do-avond 18.30 - 21.00
zaterdag 10.00 - 17.00
Op deze dagen kun je altijd binnenlopen om je bestelling af te halen.
Afhaaladres:
Het Wolhuis
Haarstraat 148
7462AV Rijssen

Aanbieding!
Leana
Schachenmayr - Leana€ 4.76 20% kortingBekijk product
Schachenmayr - Leana Beschikbaar in 15 kleuren Bekijk product
Aanbieding!
Hawaii
Lammy Yarns - Hawaii€ 3.15 30% kortingBekijk product
Lammy Yarns - Hawaii Beschikbaar in 15 kleuren Bekijk product
​​​​​30% korting op diverse Stylecraft garens. OP=OP